DIAGNOSTIKA

Porsche Diagnostika prieš pirkimą +…
Profesionaliai tikriname visus Porsche markės modelius prieš pirkimą ar sugedus automobiliui. Teikiame transportavimo paslaugą sustojus Porscheiui kelyje.
- Porsche patikra prieš pirkimą Kaune
- Porsche kompiuterinė diagnostika kelyje
- Pilnas Porsche remontas po diagnostikos
- Geros Porsche remonto kainos
- Garantijos visiems darbams be išimties
Porsche automobilio pirkimui skiriame ypatingą dėmesį – ne tik apžiūra ir patikra, bet ir teisininko konsultacija.
Porsche diagnostika + remontas vienoje vietoje. Pas mus norai virsta realybe – galite tai išbandyti dabar …
1.

PORSCHE DIAGNOSTIKA, KAI NIEKAS NERANDA GEDIMO…
Dirbame su autoservisais, kurie mums veža automobilius arba mus rekomenduoja savo klientams. Tokiems autoservisams atskiras priėmimas ir kainos.
Dirbame su vairuotojais, kuriems reikia tokio autoserviso, kuris nebijo neeilinio nestandartinio gedimo, ir turi kompetencijos tokią problemą spręsti iki galo.
Turime visas galimybes išspręsti 97proc. visų Porsche gedimų jau po to, kai atlikta automobilio diagnostika. Teikiame ne tik informacinius sprendimus, bet ir sudarome preliminarią darbų ir detalių sąmatą.
Taip pat tikriname Porsche automobilius prieš pirkimą, išrašome defektacijos aktus jau po pirkimo.
Rašome pretenzijas pardavėjams tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims, kai reikalingas automobilio grąžinimas pardavėjui – AutoAdvokatas.lt
REGISTRACIJA IKI 22.00h

2.
PORSCHE DIAGNOSTIKA KAI NENORI NET PRIIMTI…
Turėtumėte būti pastebėję vieną labai įdomų reiškinį. Paskambinus savo meistrui ar į autoservisą esantį šalią namų – pirmiausia jūsų klausia „Kas atsitiko Jūsų automobiliui”
Kai meistras išgirsta, jog Jūsų Porsche automobilis nesikuria arba kad net neįsijungia degimas – dažniausiai atsakymas būna toks, kad tokiu atveju Jūsų asmeninis meistras niekuo negalės padėti.
Kyla klausimas, kodėl jūsų „vos ne draugas” nenori net apžiūrėti, kas jūsų automobiliui nutiko realiai. Nes jei žmogus apie savo automobilį galvoja, kad jam ypatingas gedimas, tai dar nereiškia, kad taip yra iš tikrųjų.
Mes darome ir padarome – nesvarbu koks tai gedimas. Turime išskirtinę remonto strategiją – kurios galutinis tikslas – pilnai suremontuotas ir ištestuotas Porsche automobilis

3.

PORSCHE DIAGNOSTIKA KAI NETRAUKIA
Ką daryti, jeigu Porsche nustojo traukti kaip anksčiau, arba dingsta Porscheo trauka užspaudus daugiau – pavyzdžiui bandant lenkti automobilį?
Apie traukos dingimo problematiką galima kalbėti labai daug ir labai ilgai. Tačiau svarbiausias dalykas, ką reikia suprasti yra tai – kad ši problema kartais sprendžiasi labai paprastai,
o kartais gali prireikti nemažai laiko, kol bus prieita prie to mazgo, kuris yra visos šios situacijos kaltininkas.
Todėl, jeigu užsidegė Check Engine lemputė ant Porsche skydelio, apsiginkluokite kantrybe iš karto.
Taip pat reiktų ir nenusiminti, nes šie remontai yra vieni pigiausių, lyginant su kitais rimtais Porsche automobilio taisymo darbais.
Partneriai: Porsche diagnostika mobiliai automobilių diagnostika
4.
PORSCHE DIAGNOSTIKA KAI NESIKURIA
O čia šioje vietoje – tai patys įdomiausi darbai. Šiuo atveju gali prireikti arba gero Porsche elektriko arba pačio geriausio Porsche variklių meistro.
Jeigu važiavote ir staiga, bevažiuojant Porsche variklis užgeso, o sustojus ir pabandžius užkurti iš naujo starteris nesuka, gali laukti „linksmas” Porsche variklio remontas.
Jeigu starteris suka, ir nesigirdi jokių pašalinių garsų variklio skyriuje, greičiausiai turėsime problemą su kuro įpurškimo/padavimo sistema – tačiau čia kalba eina apie dyzelinį variklį, o ne benziną.

5.

PORSCHE DIAGNOSTIKA KAI DINGSTA RYJA TEPALUS
Labai dažnai mūsų klausia, „Ar galima pas Jus atlikti Porsche variklio diagnostiką, nes variklis ryja tepalus?”
Taip, žinoma kad galima atlikti tokią procedūrą. Tačiau šioje vietoje ir be šios skambios frazės, kaip „Variklio diagnostika” galima apsieiti.
Jeigu niekur tepalai į išorę neprabėga, o jų dingsta į 1000 km. daugiau nei 1 litras, greičiausiai ir pirmiausiai turėsime turbinos gedimą, o jeigu labai nepasisekė, gali laukti variklio remontas arba keitimas naudotu.
Po kiekvienos variklio diagnostikos aptariame su Jumis visus galimus problemos sprendimo variantus. Taip pat čia pat sėdame ir skaičiuojame preliminarią sąmatą.
Tada belieka tik suderinti remonto laiką ir darbai pradeda judėti į priekį.
6.
PORSCHE IDS DIAGNOSTIKA
Daug kam gali kilti klausimas, kas yra IDS diagnostika? Tai išmetamųjų dujų sistemos patikra, kurios metu tikrinama, kaip veikia Porsche katalizatorius, Porsche dpf kietųjų dalelių filtras, ir AdBlue sistema.
Porsche benzininis katalizatorius, gali būti suskilęs, išdegęs arba praradęs efektyvumą – sprendimas, katalizatoriaus keitimas, restauravimas, arba pakaitalo montavimas
Porsche dpf filtras gali būti užsikišęs ir ši problema sprendžiama taip: atliekamas Dpf filtro valymas, statomas naujas dpf filtras – pasirenkant originalų arba ne.
AdBlue remontas – tai sistema, kurios aptarnavimas ir priežiūra kainuoja labai brangiai. Ir kas įdomiausia, kad net pastatytiems naujiems komponentams garantijos neįmanoma suteikti.

7.

PORSCHE ABS IR STABDŽIŲ SISTEMOS DIAGNOSTIKA
Porsche ABS diagnostika atliekama pirmiausia jei turime užsidegusią ABS lemputę prietaisų skydelyje. Ji gali užsidegti ir užgesti arba degti pastoviai.
Jeigu užsidega kartais, problema gali būti ir laiduose ir ABS bloke.
Jeigu dega pastoviai ABS – gali problema būti ir elektros instaliacijoje, ir ABS bloke ir gali būti kaltas paprasčiausiai ABS daviklis.
Po kompiuterinės ABS diagnostikos, kartais reikia ir kitokios įrangos. Turime viską, ko gali prireikti visiems atvejams, kai dega ABS lemputė prietaisų skydelyje.
8.
PORSCHE VAŽIUOKLĖS DIAGNOSTIKA
Nepamirškite, kad turite Porsche visureigį automobilį, kuris turi šiek tiek išmanesnę važiuoklę nei įprastas miško džipukas.
Todėl ją reikia kartais ir paremontuoti. Kalba eina apie orinės pakabos gedimus, kurią sudaro oro pagalvės, kompresorius ir jo valdymo elektronika.
Kokia remonto kaina šių komponentų? Nei didelė, nei maža. Ir priklauso, kur gedimas. Jeigu bus reikalingas kompresorius – jo kaina naujo tikrai didelė. Jeigu bus problema davikliuose ar laiduose – tilpti galima į 100-300 Eurų ribas.
Apie orinės pakabos gedimus galima būtų pasakyti keletą svarbių dalykų… Niekada nelaukite, kol reikės keisti siurblį kompresorių. Užsidegė pranešimas skydelyje, rodantis pakabos gedimą – važiuojate tiesiai pas mus.
Priešingu atveju – gali reikėti daug daugiau darbų padaryti, nei viską bandant sutvarkyti po pirmo pasirodžiusio simptomo. Ko nepadarome mes – tą padaro Važiuoklės Lt komanda – važiuoklės remonto servisas.

